O mnie

Magdalena Strąk - O mnie.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyłam studia na kierunku historii sztuki. Jeszcze będąc studentką zastanawiałam się jak połączyć studia z pracą zawodową. W 2005 roku zwróciłam uwagę na rozwijający się w Polsce internetowy rynek rękodzieła artystycznego. W USA rozpoczęła działalność galeria internetowa oferująca rękodzieło Etsy.com – obecnie najbardziej popularna galeria o zasięgu międzynarodowym. W Polsce również działała już pierwsza tego typu galeria - wylęgarnia.com.


Byłam zafascynowana wspaniałymi, oryginalnymi produktami prezentowanymi na obu stronach. Zapragnęłam dołączyć do społeczności rękodzielników i tak się stało. Nie było to łatwe, ale wiedza o technikach artystycznych i stylach sztuki zdobyta na studiach oraz zdolności manualne i wrażliwość na estetykę, pomogły mi przy tworzeniu pierwszych prac.



W ciągu kilku następnych lat nawiązałam współpracę z wieloma galeriami internetowymi, m.in. pakamera.pl, decobazaar.com, ludowomi.pl, unikalni.pl i dawanda.pl. Zdobyłam dofinansowanie unijne na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Otworzyłam własny sklep, który promował nie tylko moją twórczość, ale także prace innych rękodzielników.



Galeria internetowa, którą prowadziłam cieszyła się popularnością zarówno wśród projektantów, jak i klientów. Dzięki samodzielnemu prowadzeniu biznesu w Internecie zdobyłam bogate doświadczenie, m.in. z zakresu e-commerce, social media, e-PR, obsługi klientów, a także podstaw grafiki komputerowej.



Brałam udział w wielu imprezach branżowych, podczas których nawiązywałam kontakty z projektantami, miałam okazję bezpośrednio poznać i porozmawiać z moimi klientami. Wraz z portalami modowymi organizowałam konkursy, patronowałam imprezom branżowym i ciekawym inicjatywom.



Od kilku lat swoją uwagę skupiam na mediach społecznościowych. Na tym w jaki sposób promować markę i produkty poprzez kanały social media, nawiązywać kontakty z klientami i rozmawiać z nimi. Podczas pracy przekonałam się, że jest to świetny sposób na dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej, przy niedużym nakładzie finansowym. Media społecznościowe to istotne narzędzie komunikacji m.in. dla niewielkich firm rękodzielniczych. 



Rzemiosło artystyczne i rękodzieło wciąż są moją pasją. Od 2005 roku branża rękodzieła w Polsce bardzo się zmieniła, co miałam okazję obserwować będąc jej częścią. Droga od projektanta rękodzieła do właściciela galerii internetowej była pełna doświadczeń, którymi chcę się z Wami podzielić. 
Dlatego powstał projekt Craft Point Social.

Więcej informacji o mnie:


about.me/magda.strak
 Magdalena Strąk - LinkedIn

0 komentarze: